سلامxa0نمیدونم کسی من بعد پیدا میشه این مطالب رو بخونه یا نهxa0ولی وقتی دیدم جندتا کامنت نخونده دارم خجالت کشیدم و به خودم گفتم بهتره هفته ای یکبار هم شده بیام اینجا رو گردگیری کنم...